Звіт директора школи - Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24

Перейти до вмісту

Головне меню:

Для учнів та батьків > Інформація про діяльність школи
Звіт директора гімназії №24 за 2024-2025 н.р.
        У 2024-2025 навчальному році педагогічний колектив, допоміжний персонал, учнівський колектив гімназії спрямував свою діяльність на виконання річного плану роботи гімназії, планів роботи методичних об’єднань вчителів і класних керівників, плану роботи учнівського самоврядування, на оптимальну організацію освітнього процесу, поповнення і зміцнення методичної і матеріальної бази гімназії.
       Метою навчального процесу є переорієнтація процесу навчання та виховання на розвиток особистості учня, формування його основних компетентностей шляхом ефективності праці кожного вчителя.
       Проведені заплановані наради при директорові і його заступниках, семінари, семінари-практикуми, заняття батьківського лекторію, майстер-класи.
       Організація занять батьківського лекторію носила чіткий, спланований характер, охоплюючий всіх батьків.
          План методичної роботи виконаний.
          Виконані навчальні програми з усіх предметів.
          За планом (розкладом) проводилась робота логопеда.
    З учасниками освітнього процесу протягом 2024-2025 року працював психолог. Проводились консультації відповідно до теми звернення. Особливу увагу в І семестрі психолог приділила профорієнтаційному консультуванню учнів випускних класів. Також проводилися індивідуальні психологічні дослідження учнів з різними цілями.
         В належному стані знаходиться шкільна документація.
          У 2024-2025 навчальному році в школі навчалось 1197 учасників освітнього процесу та 39 тимчасово переміщених осіб з окупованих територій у 44 класах. Всі здобувачі освіти завершили навчальний рік, отримали відповідні оцінки. Здобувачі освіти 1-8 переведені до наступних класів, здобувачі освіти 9-х (123 особи) класів одержали свідоцтво про базову середню освіту та випущені зі школи. Здобувачі освіти 1-8 (20) отримали Похвальний лист за відмінні успіхи у навчанні. Випускники 4-х, 9-х класів відповідно до наказу Міністерства освіти та науки України були звільнені від здачі державної підсумкової атестації.
         Свідоцтво з відзнакою про базову середню освіту одержує 13 учасників освітнього процесу:
  1. Богуш Глеб Володимирович– 9-Б
  2. Буйняк Олександра Олександрівна – 9-А
  3. Вербіцька Анна Володимирівна – 9-Г
  4. Дармограй Вікторія Сергіївна – 9-А
  5. Кічигіна Анастасія Сергіївна – 9-Б
  6. Мельник Артем Максимович – 9-А
  7. Орлова Катерина Олександрівна – 9-В
  8. Петровський Ілля Олександрович – 9-В
  9. Рибчинський Денис Сергійович – 9-А
  10. Ситар Анна Ігорівна – 9-Б
  11. Сліпченко Поліна Андріївна – 9-А
  12. Шамрай Яна Олегівна – 9-В
  13. Вялець Дар’я Дмитрівна
       Учасники освітнього процесу І ступеня отримали свідоцтва досягнень за результатами навчальної діяльності, ІІ ступеня (5-7 класи) отримали свідоцтва досягнень за результатами річного оцінювання, ІІ ступеня (8 класи)- табелі успішності, ІІ ступеня (9 класи) свідоцтво про базову загальну середню освіту.

Результативність учасників освітнього процесу за 2024-2025 н. р. 

Клас
  К-ть учнів
  Високий рівень Достатній рівень
  Середній рівень  Початковий рівень
К-ть%К-ть%К-ть%К-ть%
15-А30271033165327
25-Б253127281248310
 3 
5-В
305171137124026
45-Г29006211862517
55-Д25146241456416
6 
5-Є
24001563625312
76-А2614935166100
86-Б2400729166714
96-В3341213401133515
106-Г29135171863517
116-Д314138261445516
126-Є23001148104329
137-А26281142831519
147-Б30265179301447
157-В310051616521032
167-Г27007261348726
177-Д364111439174713
188-А2428135493800
198-Б30002716531240
208-В23003131565522
218-Г26003121869519
228-Д28009321554414
239-А2362673193914
249-Б18317422105615
259-В25312135293600
269-Г25145201352624
279-Д27007261763311
5-9 кл.728446216303484911115
    
      Результати цієї таблиці свідчать про те, що педагогічному колективу є над чим працювати; потрібно підняти освітній рівень учасників освітнього процесу застосовуючи різні методики викладання, здійснювати індивідуальний та диференційований підхід до здобувачів освіти, формувати компетентності та реалізувати наскрізні лінії та уміння. Учні школи брали участь І, II турах Всеукраїнських предметних олімпіад.
        Учні школи брали участь І, II, ІІІ турах Всеукраїнських предметних олімпіад.
У II турі вибороли призових місць 14 з 12 предметів, що на 5 менше на рівні з минулим роком, але кількість зменшилась за рахунок втрати школи ІІІ ступеня, ми реорганізувались в гімназію. В ІІІ турі переможцем став Петровський Ілля – олімпіада з хімії (ІІ місце), олімпіада з географії – (І місце), ІV тур – олімпіада з географії (ІІ місце).

Досягнення учнів у олімпіадах у 2024-2025 н. р.

  
 Місце
ПІП учня 
Клас 
ПІП вчителя 
ПредметМіська олімпіадаОбласна олімпіада
1 
Українська мова 3
Шамрай Яна9-ВКриворучко М.В.
2
Історія
2
Петровський Ілля
9-ВГораль Н.В.
Географія11 (4 тур - 2)Петровський Ілля9-ВВільбіцька В.П.
4
Хімія3
Свідерська Анна7-АМарчук Н.І.
22Петровський Ілля9-ВМарчук Н.І.
 5  Фізика3
Свідерська Анна7-АСвідерська О.І.
 6 Англійська мова
 
3
Базильчук Максим8-АПолещук І.В.
3Буйняк Олександра9-АПолещук І.В.
7Біологія3
Базильчук Максим8-АБабюк В.М.
8
Інформаційні технології
1
Петровський Ілля
9-В
Кульбабка С.П.
9Математика3
Масліченко Віктор7-АМельник М.Е.
10Технології3
Мельник Матвій9-ВІванов А.П.
11Правознавство3
Петровський Ілля9-ВГораль Н.В.
12ОБЖД1
Дмитришин Владислав4-АБурова Н.В.
    
      Учні нашої гімназії не брали участь у написанні та захисті робіт МАН. Учениця 6-А класу посіла ІІ місце у конкурсі-захисту науково-дослідницьких проєктів « Перший крок в науку».

      Активність учнів та вчителів, в порівнянні з минулим роком зросла, але потрібно ще більше уваги приділяти роботі з обдарованими дітьми і активніше включатись до наукової роботи. Вчителі співпрацюють з громадськими організаціями, зокрема «Розумне довкілля»

Здобувачі освіти школи брали участь в різних конкурсах:
Назва конкурсу Хто брав участь 
МісцеПІП вчителя
ПІП учня
Конкурс знавців української мови ім.П.Яцика
Дудочкіна Тетяна
4-А
3Бурова Н.В.
Свідерська Анна7-А2Ханчук І.Д.
Конкурс малюнків «Золота осінь» та поробки
30 учнів
2-7 класи
Токар В.М.
Захарчук Ж.Л.
Конкурс творчих робіт з української мови ім.Т.Шевченка Смолінська Анастасія7-Д1Івановська Т.Б.
Міні-футбол (дівчата)
10 учнів7 класи6Вчителі фізкультури
Гнатюк В.В.
Змагання з волейболу
15 учнів5-6 класи
Вчителі фізкультури
Конкурс «Будиночок для сироти»

1-4 класи
Класні керівники
Футбол14 учнів8-10 класи6 місцеВчителі фізкультури
Конкурс «Я гордий тим, що українець»
20 учнів
5-9
Вчителі української мови
Конкурс «Грінвіч» - англійська мова 
20 учнів
30 учнів
5-9 класи
2-4 класи
Рижук Ю.О.
Коротніцька Н.І.
Виставка робіт «СНІД – загроза» 
100 учнів6-7 класи
Токар В.М.
Конкурс «Я журналіст»
19-В 
Бойко О.Я.
Конкурс малюнків Екологічна катастрофа та її наслідки
110 учнів5-6 класи
Михайлова Л.В.
Написання Всеукраїнського диктанту до дня писемності
659
Криворучко М.В.
Регбі10 учнів84Вчителі фізкультури
Настільний теніс87-84
Вчителі фізкультури
Пектанк156-92
Вчителі фізкультури
Конкурс малюнків Ліс очима дітей
3 учні
7 класи
Токар В.М.
       В школі створені умови щодо запровадження інноваційних педагогічних технологій. Вже 9-й рік діє науково-педагогічний проєкт «Інтелект України». Це 9-А клас – Вільбіцька В.П., 8-А клас – Янкович О.В., 7-А клас – Мельник М.Е., 6-А – Ручинська Л.В., 5-А – Вознюк О.І.,1-А клас – Костенко А.Д., 4-А – Бурова Н.В., 3-А – Толстова Л.В., 2-А – Федчишена І.М. Здобувачі освіти показують гарні, змістовні знання з усіх предметів навчального плану проєкту.
    В закладі продовжується реалізація інклюзивного навчання, для дітей з особливими освітніми потребами та індивідуальної форми здобуття загальної середньої освіти для учасників освітнього процесу, які не можуть відвідувати заклад освіти у зв’язку з хворобою та перебуванням за кордоном (індивідуальна форма здобуття повної загальної середньої освіти: педагогічний патронаж (11) та екстернатна форма (20)). Заклад нараховує 30 учасників освітнього процесу, які перебувають на інклюзивному навчанні та навчаються в 22 класах.
      Результати атестації вчителів показали, що методична робота в школі виконала свою стимулюючу функцію.

Участь учителів у педагогічних заходах підвищення кваліфікації, 
конференціях, вебінарах та семінарах:

  1. Гораль Н.В. Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю. Тема:“Актуальні проблеми розвитку історії та туризму “.
  2. Тютюнник М.В. Виступ на науково-практичному семінарі "Компетентнісний вимір шкільної освіти в умовах нової української школи" у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії.
  3. Віхляєва Т.В. Навчальний семінар «Організаційно-педагогічне та методичне забезпечення освітнього процесу з інтегрованого курсу «Біологія. 7 клас» (в проєктних класах науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»»
  4. Вільбіцька В. П. отримала Диплом ІІІ ступеня у ІІ етапі Обласного педагогічного конкурсу-виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» - 2024. На конкурс вчителькою було представлено власний блог вчителя географії.
  5. Взяли участь у Лабораторії інновацій у навчанні КУ ХМР "ЦПРПП". Презентація дидактичних ігор для уроків української мови та літератури, зарубіжної літератури в класах НУШ (Ручинська Л. В.(укр. л-ра 6-й клас), Бевза В. В., Івановська Т. Б. (укр. мова 7-й клас), Юзвак І. Б. (заруб.л-ра 5-й клас).
  6. Взяли участь у флешмобі #ЧитаємоЛіну до дня народження Ліни Костенко (підготували учнів Криворучко М.В., Ручинська Л. В., Цимбаліста А.І.).
  7. Янкович О.В. 26 листопада 2024 - участь у VІ науково-практичному семінарі "Компетентнісний вимір шкільної освіти в умовах Нової Української Школи" на базі ХГПА. Подяка від ректора за проведення майстерки.
  8. Ханчук І.Д. Участь у Літній школі стійкості – 2024: Визначаємо пріоритети з таких тем: «ШІ як помічник вчителя: можливості та виклики», Усвідомлене читання – SKILLS на все життя».
  9. Герасимюк М.А.: -Участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолінгвістичний та нейролінгвістичний підходи в логопедії: міждисциплінарний діалог».
– Лекція на тему: «Агресія у дітей з порушеннями розвитку: причини та корекція». ГО "ГО Бачити серцем"
– Публікація статті у збірнику IX Міжнародної науково-практичної конференції «Scientific research: modern challenges and future prospects» м. Мюнхен, Німеччина на тему: " Використання методів заохочення дітей з інтелектуальними порушеннями та з затримкою психічного розвитку у роботі вчителя - дефектолога".
-Участь у міжнародному інклюзивному конкурсі «Точки дотику». Конкурсна робота на тему: «Ритміка як засіб зниження тривожності та розвитку уваги у дітей з особливими освітніми потребами».
-Участь у Всеукраїнському конкурсі «Творчий вчитель – обдарований учень». Конкурсна робота: авторський тренінг на тему: «Спільними зусиллями - співпраця асистента вчителя з командою фахівців психолого-педагогічного супроводу».
-Публікація статті в електронному виданні комунальної установи Хмельницької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» «Освітній фокус» на тему: "Формування наочно-образного мислення дітей з ооп засобом конструювання".
  1. Бендій Н.В. пройшла навчання та була експертом щодо оцінювання професійних компетентностей вчителів початкових класів під час сертифікації – 2025
  2. Павлишин О.Г. відвідала вебінари «Сертифікація як крок до успіху: чому варто інвестувати у своє професійне майбутнє.» «Візуальна грамотність: інфографіка як мова сучасної освіти» та марафон педагогічних ідей : « Методичні аспекти впровадження інновацій в освітньому процесі»
  3. Сусляк О.О. відвідала ХVІ Марафон педагогічних ідей « Методичні аспекти впровадження інновацій в освітній процес»
  4. Пекніч Л.В., вчитель-дефектолог, логопед була залучена до МО вчителів-дефектологів на тему: «Інклюзивне навчання: виклики та можливості для вчителя дефектолога ЗЗСО», МО вчителів-логопедів на тему: «Формування мовної компетенції з використанням діяльнісного та компетентнісного підходів при корекції дисграфії у молодших школярів та учнів з ООП». Має публікацію статті в електронному виданні комунальної установи Хмельницької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» «Освітній фокус» на тему: "Формування наочно-образного мислення дітей з ооп засобом конструювання".
  5. Смєхнова Н.В. в електронному виданні «Освітній фокус» опублікувала статтю « Практичні завдання для розвитку пізнавальної активності та формування творчого мислення молодших школярів на уроках української мови'», конспект уроку з української мови ,,Правопис закінчень іменників ж. р. в Ор.в.однини'' (4 кл.) 
        16 вчителів підвищили кваліфікаційну категорію. Таким чином, якісний склад педагогічного колективу змінився в позитивний бік. Високих якісних результатів в навчальній діяльності (призові місця в олімпіадах, конкурсах) досягли учні таких вчителів: Бойко О.Я., Вознюк О.І., Гораль Н.В., Свідерської О.І., Марчук Н.І., Віхляєвої Т.В., Мельник М.Е., Вільбіцької В.П., Кульбабки В.П., Криворучко М.В., Бурової Н.В., Іванова А.П., Полещук І.В.
        Вихід школи на рівень сучасних вимог та завдань у вирішальній мірі залежить від розвитку творчого потенціалу вчителів і педагогічного колективу школи. Виходячи з цього першочергового значення набувають проблеми побудови оптимальної системи підвищення кваліфікації цих кадрів, серед ланок якої важливе місце посідає методична робота в школі.

Основними напрямками нашої роботи є:

  • використання технологій навчання з метою розвитку креативності учнів;
  • впровадження педагогічних стратегій розвитку особистості вчителя та учня засобами інноваційних технологій;
  • створення умов для природного самовиявлення учнів та їх самореалізації;
  • використання діагностичного дидактичного та роздаткового матеріалу, спрямованого на визначення рівня навчальних досягнень учнів;
  • впровадження нових педагогічних технологій, спрямованих на всебічний розвиток учнів.

       Вчителі кафедри української мови та літератури постійно працюють в напрямку удосконалення своїх викладацьких умінь та навичок, беруть участь в семінарах, вебінарах, практикумах та майстерках. Це стосується і заходів, організованих Хмельницькою міською територіальною громадою:
Бевза Вікторія Вікторівна:
  • Спікерка у Літній школі стійкості. Тема «Кахут як ефективний метод гейміфікації на уроках української мови та літератури»,
  • Провела коло думок "Важливість патріотичної поезії",
  • Квест-розслідування "Слідами гімназиста", присвячений дню народження Андрія Кокотюхи.
  • До Дня української писемності та мови: Мовознавчий кахут "Мову знаю", Радіодиктант національної єдності.
        У ІІ семестрі є ведучою програми «Мова про мову» на ТРК «Місто»
Криворучко Мирослава Вікторівна:
  • Створення плакатів до Дня української писемності та мови (9-В), написання радіодиктанту національної єдності, квест «Мова моя калинова».
  • Публікація тестів з української мови (5, 6, 9 класи), літератури (6, 9 класи) та спецкурсу на платформах «Всеосвіта» та «На урок», створення ігрових завдань на платформі «LearningApps», «Wordwall», «Word Art».
  • Член журі ІІ етапу олімпіади з української мови та літератури.

        Кафедра вчителів історії, географії, ОЗ:
Вчителі ШМО були активними учасниками різноманітних вебінарів, конференцій та освітніх проєктів.
        Вільбіцька В. П.
1. Курс « Цифровий вчитель»
2. Курс « НУШ: базова середня освіта»
3. Науково-педагогічний проєкт «Інтелект України»
4. «Наздоженемо: міні-курс про подолання освітніх втрат»
       Ковальська Г.Л.
1. Вебінар «Використання штучного інтелекту при підготовці та проведенні уроків історії»
2. Науково-практичний семінар «Компетентнісний вимір шкільної освіти в умовах НУШ»
3. «Інклюзивне навчання дітей з особливими потребами:педагогічне партнерство й підтримка» (інтернет конференція)
4. «Інноваційні освітні технології та методи навчання:практика реалізації в сучасних реаліях» (інтернет конференція)
5. «Підсумкове оцінювання НУШ» (інтернет конференція)
       Тютюнник М.В.
-."Інтегрований курс "Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти" за освітньою програмою науково-педагогічного проєкту "Інтелект України".
-Висвітлення творчих робіт учнів 6-Б та 6-В класів на тему : "Історія мого роду" на сторінці школи в соціальній мережі.
-Підвищення кваліфікації по темі: «Самовідновлення педагогічних працівників через використання кольору. Практикум.» на освітній платформі «Всеосвіта». Отримав сертифікат на 2 академічні години (березень, 2025).
- Участь у презентації книг історикині Світлани Маркової про Голодомор 1932-1933 років в Україні на обласному форумі «Книжкова весна на Хмельниччині» у Хмельницькій обласній універсальній науковій бібілотеці
       Гораль Н.В. Підвищення кваліфікації за темою “Розумію : курс психологічно-емеційної підтримки”.
Вчителі-предметники використовують нові методи навчання, впроваджують інноваційні методики організації занять, продовжують роботу з оволодіння інноваційними та мультимедійними освітніми технологіями (скрайбінг, мультимедійні технології, mozaBook та портал mozaWeb, онлайн-інструменти навчання, проєктні технології, інтерактивні технології ситуативного моделювання та дискусійних питань). Вчителі створюють тестові завдання на онлайн-платформах «Всеосвіта», «На урок», LearningApps, Canva, власні сайти.
Вчителі виступили на засіданнях з наступними питаннями:
«Ключові компетентності на уроках математики», «Формувальне оцінювання на уроках фізики» та ін..
На педагогічній раді вчителями нашої кафедри було висвітлено ряд таких питань:
«Проєктна діяльність. Внесок видатних українських вчених-фізиків у розвиток точних наук», «Формування основних освітніх компетентностей в УОП при викладанні фізики та інформатики».
У рамках тижня математики учні 6-х класів взяли участь в конкурсі онлайн-кросвордів, учні 7-х класів виготовляли макети просторових геометричних фігур.
Учні 7-х класів брали участь в онлайн-олімпіаді з фізики на платформі «На урок» у січні та лютому.
Вчителі кафедри математики, хімії, фізики запроваджували в практику роботи з учнями найбільш оптимальні форми і методи викладання математики, інформатики, фізики і хімії – використання нових технологій, взаємовідвідування уроків, особистий творчий пошук нових нестандартних рішень.
        Професійна спільнота вчителів англійської мови працює над проблемою:
«Формування, розвиток та удосконалення ключових компетентностей учасників освітнього процесу засобами навчання англійської мови шляхом використання освітніх інноваційних технологій».
       За 2024-2025 н. р. було проведено 5 засідання кафедри, всі вчителі брали активну участь в обговоренні питань, поставлених на порядок денний. Особлива увага приділялась питанням впровадження нових вимог оцінювання знань в НУШ та роботі з дітьми з ООП.
       Вчителі кафедри обрали і ефективно працюють за новими підручниками в 5х- 7х класах НУШ Мітчел, Малкогіані MM Publication Full Blast (plus for Ukraine) за модельною програмою Редько В.Г, Шаленко О.П. та ін. На основі даної програми вчителями Полещук І.В, Пододіменко І. І., Рига Т.М., Лобода Л.А. було розроблена власну програму та календарне планування для роботи в 5-х- 7-х класах НУШ. Також всі вчителі, що працюють в 5-7 класах мають відповідні курси підвищення кваліфікації, що надають їм право викладання в НУШ.
       Нагорна А., практичний психолог, провела ряд заходів: «Тиждень поінформованості дітей з ООП», «Всесвітній день психічного здоров’я, вправи для зняття стресу. 9.10.2024 р. Провела Арт-терапевтичне заняття « Квітка настрою», тренінгове заняття « Ми різні, але ми всі рівні». Провела Просвітницькі заходи до Міжнародної акції «16 днів проти насильства». Заняття з елементами тренінгу « ВІЛ/СНІД. Зрозумій». Конкурс малюнків. Провела « Тиждень поінформованості про дітей з особливими потребами». Заняття з елементами тренінгу « Рівні можливості для всіх». Виставка малюнків « Толерантність очима дітей». Майстер клас Патріотичне виховання молодших школярів – надзвичайно важливий і специфічний етап патріотичного виховання людини, адже у цей період важливо сформувати в учнів почуття любові і поваги спочатку до своєї сім’ї, родини, домівки, потім – школи, рідного слова, природи, побуту і традицій, вулиці, міста, регіону, і в кінцевому результаті – до свого народу і країни. Виходячи з цього, методичне об’єднання приділяє велику увагу формуванню загальнолюдських та національних цінностей здобувачів освіти. Педагоги та учні взяли активну участь у таких заходах:
  • конкурс патріотичної пісні;
  • благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ;
  • благодійні волонтерські акції.
Але разом з позитивними моментами у роботі методичного об’єднання вчителів початкових класів є ще деякі напрямки роботи, які потребують уваги:
  • удосконалення роботи з розвитку творчих здібностей школярів;
  • формування комунікативної, соціальної компетентностей молодших школярів;
  • робота з учнями, які мають прогалини в знаннях.

       Петровський Ілля - ІІІ місце (9-В клас, вчитель: Гораль Н.В.)

      Петровський Ілля став переможцем ІІІ та призером ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з географії – ІІ місце. Ілля отримав також премію Хмельницької обласної ради, премію Президента України, став стипендіатом Хмельницької міської ради та Президента України.
Вчитель географії Вільбіцька В. П. – лауреат премії Хмельницької міської ради.

       Заступниками директора Федоровою І.Д., Василишиною Н.В. були відвідані всі заходи, які проводили методоб'єднання та творчі групи в режимі онлайн. Проведено семінар для вчителів міста на тему: "Пісочна анімація - арт-терапевтична технологія розвитку сенсорних та творчих здібностей дітей з ООП під час освітнього процесу в умовах закладу загальної середньої освіти".
     А також усі вчителі були активними слухачами та учасниками різноманітних вебінарів щодо підвищення свого професійного рівня. 
    Робота методичного об’єднання в 2024-2025 н.р. сприяла підвищенню наукового рівня вчителів: підготовка до засвоєння змісту нових програм та технологій їх реалізації; постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання; вивчення й втілення в шкільну практику педагогічного досвіду, творче використання перевірених рекомендацій: збагачення новими, прогресивними й досконалими методами та засобами навчання; постійне вдосконалення навичок самостійної роботи вчителя, надання йому кваліфікаційної допомоги як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, в підвищенні результативності його педагогічної праці.
        Методичну роботу у 2024-2025 навчальному році можна визначити задовільною. Проведені всі педради, наради при директорові, семінари-практикуми, онлайн-зустрічі, вебінари тощо.
       Виконані плани професійних спільнот вчителів та творчих, динамічних груп. Кожен вчитель створив та щорічно доповнює портфоліо, де показав свої досягнення. Вчителі брали участь в методичній роботі школи, центрі розвитку професійної майстерності і Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради. Кожна кафедра працює над своїм проектом і ділиться досвідом із вчителями школи та міста.
        Заступниками директора Федоровою І.Д., Василишиною Н.В. були відвідані всі заходи, які проводили методоб'єднання та творчі групи в режимі онлайн.
       Із 5-ти пріорітетних напрямків виховної роботи в школі останніх роки на першому місці стоїть національно-патріотичне виховання.
      Головним завданням національно-патріотичного виховання учнів є формування високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, а також здоров’язберігоюча функція учасників освітнього процесу, вироблення поведінкових навичок під час повітряної тривоги.
     В часи війни патріотичне виховання є домінуючим і зорієнтоване воно на формування і становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, а також розвиває бажання здобувати військові професії, проходити службу у Збройних Силах України.
        У нашому закладі станом на сьогоднішній день є:
- 43 учнів, переселенців з тимчасово окупованої території, з них 4 зараховано до 23.02.2022 року і 39 після 24.02.2022 року;
- 217 учнів, батьки яких беруть участь у війні, з них 165 – діти учасників бойових дій, 52 – мобілізовані після 24.02.2022 року;
- 2 дітей із сімей, батьки яких є бійцями-добровольцями;
- 8 учнів, один з батьків яких загинув під час повномаштабного вторгнення рф в Україну;
- 2 дітей, один з батьків помер, захищаючи суверенітет та територіальну цілісніть України;
- 4 дітей з сімей, батьки яких є заручниками, безвісти зниклими або незаконно утримуються на непідконтрольованих Україні територіях та на території рф.
- 10 дітей отримали статус «Дитина, яка постраждала внаслідок воєних дій».
       Працівники, учні та батьки нашого закладу беруть активну участь у наданні матеріальної допомоги бійцям Збройних сил України. Ми тісно співпрацюємо з волонтерами.
        Слід відмітити що із 43 класів немає жодного, який би не долучився до збору гуманітарної допомоги. Діти з великим задоволенням, малюють листівки, виготовляють сувеніри, обереги.
     Кожна повноцінна держава, яка прагне мати історичну перспективу зберегти свою самобутність у цьому глобалізованому світі, зобов’язана цілеспрямовано й системно плекати у своїх громадян патріотичні почуття, національну гідність і гордість.
    Наша гімназія у 2024-2025 навчальному році плідно спіпрацювала з Хмельницьким товариством «Просвіта». Учні задоволені від тих заходів, які вони відвідували.
     Цілісна безперервна система освіти, безсумнівно повинна складатися з двох рівнозначних складових - основної та позакласної освіти. Сучасна позакласна робота є саме тим освітньо-виховним простором, де діти мають змогу постійно реалізовувати набуті під час занять за інтересами знання, адже гуртки та секції доповнюють освіту та створюють позитивне виховне середовище для учня. Вони виступають гнучкими виховними інфраструктурами, спроможними здійснювати виховання громадянина незалежної України творчої особистості, здатної вдосконалювати себе та свою країну.
        Згідно розкладу проводилась робота гуртків і секцій.
  Загальна кількість гуртків і секцій – 7.
        Найбільш результативним і масовими були:
  • Зразково-художній колектив України народний ансамбль танцю «Веснянка» (Мандзій В.М.).
  • Арт-студія (Щерба І.П.)
  • Гурток «Чарівний пензлик» (Токар В.М.)Приділялась увага залученню учнів до корисної позаурочної діяльності. На належному рівні проводиться робота більшості класних керівників.Зайнято такою діяльністю 57% учнів, а це 677 учнів відвідує гуртки та секції. Найбільше учні відвідують гурки спортивного напрямку – 435 та гуртки художньо-естетичного спрямування - 302. Найбільш масово відвідують гуртки учні 5-Б класу - 85%, 3-Б – 83 %, 1-А – 79 %, 4-В – 75%, 4-Б класи  – 73 %, 4А – 72%. З цієї кількості здобувачів освіть складають:
  • 1-4 класи– 269 учнів 61 % від загальної кількості учнів 1-4 класів
  • 5-9 класи –408 учні 55 %від загальної кількості учнів 5-9 класів.
       Багато уваги школа приділяє соціальному захисту, збереженню та зміцненню здоров’я учнів.
     У відповідності до річного плану проводилась індивідуальна робота з дітьми, які потребують посиленої педагогічної уваги: дітьми-сиротами, інвалідами, учнями з багатодітних і малозабезпечених сімей, учнями з неблагополучних сімей і сімей, де виховує дитину один з батьків, учнями, які залишилися під опікою бабусь і дідусів.
   В гімназії протягом 2024-2025 навчального року систематично проводилась робота з правового виховання.
       Питання підвищення рівня правових знань учнів розглядалось на педраді, нарадах при директорові.
       Працювала Рада з питань правового виховання.
    В тісній співпраці з патрульною, ювенальною, кіберполіцією, міським центром соціальних служб допомоги дітям, сім‘ям та молоді, службою у справах дітей, психо-неврологічним диспансером, лікарем гінекологом, ДСНС, міським центром здорової молоді провели безліч зустрічей для учнів профілактичного характеру.
    Педагогічним колективом гімназії проводилась профілактична робота по запобіганню нещасним випадкам.
        Видано накази, розглядалось це питання на класних годинах, на нарадах при директорові.
      Проводились інструктажі з безпеки життєдіяльності перед початком кожного позаурочного заходу, екскурсії.
     Оновлено роботу учнівського самоврядування. Учні усієї гімназії поділені на два об’єднання, які працювали згідно Положень та плану роботи: 1-4 класи дитяче об’єднання «Веселка» та об’єднання учнів 5-9 класів «Мерія школи». Мер та його заступник успішно співпрацювали з членами адміністрації та педагогічним, учнівським колективами закладу по реалізації поставлених цілей.
       Організували флешмоби: «Дякуємо ЗСУ», «Миру Україні»
    Створювали відео: «Випускники 2025р для майбутніх поколінь», «Під єдиним прапором», «Осінь чарівниця».
       Брали участь у челенджі «Слово українське лине».
    Співпрацюючи з молодіжною радою брали участь в інтеректуальному турнірі «Ігри розуму», де отримали ІІ місце та сертифікат на поїздку, учась у квесті до Дня Героїв Небесної Сотні.
     За сто днів до закінчення навчального року провели «100 днівку». Команда учнів-старшокласників вітала учнів з Днем Святого Валентина. До Дня Єднання провели інформаційний захід для старшокласників. Також до молодших школярів прийшов Святий Миколай, який привітав усіх із святом і вручив подарунки.
      У лютому місяці провели день учнівського самоврядування, де учні 9-х класів проводили уроки для учнів початкової школи.
     Фінансово-господарська діяльність у 2024-2025 н.р. здійснювалась згідно з річним планом. На території школи розташовані будівля школи, теплиця, спортивний майданчик та стадіон. Загальна площа складає  2,147  га.
       Будівля школи прийнята в експлуатацію 2003 році . Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.   Фінансування потреб школи проводиться Департаментом освіти Хмельницької  міської ради. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. Проводилась робота щодо дотримання встановлених лімітів на енергоносії. Використання енергоносіїв здійснювалось без перевищення.
     На 2025 рік міська влада виділила кошти по 250,00грн. на одного учня. Загальна сума склала 304000,00грн. на  КЕКВ 2210 (Придбання, матеріали, обладнання та інвентар). З них переспрямовани на КЕКВ 2240 (Оплата послуг) 44646,00грн. для поточного ремонту аудиторії №17 Використано 100%.
Було придбано:



     
 
НазваК-тьСума
Господаські товари (молоток, стамеска)
2825,00 грн.
Конфорки КЕ-012кВт
4
7392,00 грн.
Круг для шліфування
3
510,50 грн.
Самовирізи, долото

1660,20 грн.
Господарські товари (віники, серцевина, молоток)
3427,00 грн.
Стелажі
8
15200,00 грн.
Кружки скло
950
15563,52 грн
Крокси, фартух двобортний
по 8 шт.
4160,00 грн.
Лакофарбова продукція, розчинник

19894,80 грн.
Лакофарбова продукція

12043,00 грн.
Оперативна память
накопичувач
материнська плата

1
2
1
5899,00 грн.
Компютерне й мережеве обладнання

43006,00 грн.
Компютерне й мережеве обладнання

13666,00 грн.
Шафа для одягу
шафа закрита
скляна шафа

1
1
1
46401,00 грн.
Акустичні колонки
21846,00 грн.
Аксесуари для робочого одягу (маски)
20004000,00 грн.
Машина пральна INDESIT

5799,00
Миючі та дезинфікуючі засоби

20961,61
Бензин 
50 л1334,50
Разом
176345,13
    
     Також в школі є спеціальний фонд кошторису доходів і видатків — це кошти, що надходять на конкретну мету та витрачаються на відповідні видатки за рахунок цих надходжень.
      Спеціальний фонд складається з власних надходжень та інших коштів спеціального фонду. До власних надходжень відносять плату за послуги, що надаєшкола, та інші джерела власних надходжень, які здійснюються на підставі відповідних нормативно-правових актів, і використовуються за цільовим призначенням згідно з кошторисом доходів та видатків.
      До цих доходів відносять доходи від господарської діяльності школи одержання яких передбачено відповідними нормативно-правовими актами зокрема орендна, плата за надання освітніх послуг та харчування.
      Куди ж пішли ці гроші:
№ п/пЗміст
Сума (грн.)
1
Електроенергія
4849,90
2
Передплата періодичних видань
934,88
3
Інформаційно-консультаційні послуги на використання
1200,00
4
Плата за видачу ліцензії у сфері повної загальної середньої освіти
681,00
5
Сплата ПДВ
10683,00
6
Вапно, синька
5780,00
7
Плащі водозахисні
600,00
8
Проїзний квиток
130,00
9
Послуги з експлуатації будівельних машин
276,38
10
Протипожежна суміш
650,00
11
Послуги з проведення техогляду
2233,70
12Послуги звязку
947,17
13
Поточний ремонт внутрішнього освітлення
16570,92
14Холодильник SAMSUNG
11499,00
15Протипожежні двері
12000,00
16Заправка картріджа
1185,00
17Земельний податок
5823,00
18Лікарські засоби
1995,33
19Послуги провайдера 
540,00
20Поточний ремонт холодильного обладнання
1200,00
21Надання доступу до мережі інтернет
750,00

Разом
80529,28
       
       Що ще зроблено з вересня 2024 по травень 2021 року включно:
- Завдячуючи міській владі, яка виділила 200000,00 грн., оновлено обладнання кабінетів хімії, фізики, математики.
- В початкову школу в інклюзивних класах закупити дидактичний та роздатковий матеріал.
- Закупили для класів, які навчаються за програмою «Інтелект України» інтерактивні дошки, проектор.
       Всі гроші, які виділяє міська влада, та ті. що ми заробляємо, використовуємо раціонально та доцільно. Вся інформація по кошторису за 2024 рік викладено на сайті школи та на стенді.
    В школі приділяється належна увага забезпеченню організації харчування та  медичного обслуговування учнів.
   У навчальному закладі шкільна їдальня забезпечена необхідним мінімумом холодильного та технологічного обладнання, інвентарем, столовим та кухонним посудом, миючими та дезінфікуючими засобами. Штат працівників кухні укомплектований кадрами, закуплений спец-одяг для них. Укладені договори з постачальниками на закупівлю продуктів харчування, які завозяться до школи із супровідними документами, що підтверджують їх походження та якість. Ми стараємося привести шкільну їдальню до норм ХАССП. Всі столи, мийки з нержавійки, замінений весь посуд (тарілки, ложки, виделки, каструлі). Відновили душову кімнату для працівників їдальні.
       Ми співпрацюємо з такими постачальниками:
      • ТОВ «Хмельницькхліб» м. Хмельницький, вул. Тернопільська 8. Хліб, батон, крендель з маком, булочка «Малютка».
      • ТОВ «Деражнянський молочний завод» м. Деражня, вул. Бориса Олійника 7. Масло, молоко, сир твердий, сир кисломолочний, сметана, йогурт.
      • ФОП Крупельницька Ніна Володимирівна м. Хмельницький, вул. Зарічанська 32/1, кв.158. Сіль, мак, куркума, паприка, кондитерський, маргарин, насіння гарбуза та соняшника, чай.
      • ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна, м. Хмельницький, вул. Гарнізонна 4, кв 9. Сухофрукти, паста томатна, повидло, горох, кукурудза консервована, капуста квашена, огірки квашені.
      • ДП ПрАТ «Оболонь» «Красилівське» м. Красилів, вул Будівельна 3. Вода мінеральна негазована.
      • ПП «Балтіка» м. Хмельницький, вул. Маршала Красовського 6. Риба морожена (Хек тушка).
      • ФОП Войтович Юрій Васильович. м. Хмельницький, вул Хотовицького 9, кв.57. Борошно, крупи в асортименті.
      • ФОП Станецький Вадим Олександрович. м. Хмельницький вул. Камянецька, 109, кв4. Макаронні вироби, дріжджі, сухарі, какао, мармелад, вафлі.
      • ТзОВ «Деражня-Агро» м. Хмельницький, вул Пересипкіна 22. Свинина, печінка свиняча, філе куряче охолоджене.
      • ФОП Бондарчук Олександр Володимирович. м. Хмельницький, вул. Прибузька 44, кв 95. Фруктові та овочеві соки
      • ФОП Станецький Вадим Олександрович, вул Камянецька 109, кв 4. Макаронні вироби, какао, мармелад, вафлі, дріжжі, сухарі.
      • ФОП Наум Любов Андріївна. Львівська обл. Камянка-Бузький р-н, с. Новий став, вул.Грабовського, 74. Овочі, фрукти та горіхи, картопля.
      • ПП «Таврія Плюс» м. Одеса, вул. Мясоїдівська, 14. Яйця курячі, цукор.
    Був затверджений режим і графік харчування дітей. Призначено відповідальною за організацію  харчування учнів  заступника директора з НВР в початковій школі Василишину Н.В. Розроблено і погоджено з санітарною службою перспективне меню. У школі впроваджена система контролю за якістю страв.
    Видача готових страв здійснюється через півгодини після приготування та бракеражу готової продукції. Дотримується температурний режим зберігання, обробки продуктової сировини і видачі готових гарячих страв. Продукти зберігаються в спеціально обладнаній коморі, де забезпечено дотримання санітарних норм і правил, у тому числі і умови товарного сусідства. Обробка сирих і готових продуктів проводиться на різних столах з відповідним маркуванням. Всі працівники харчоблоку мають спецодяг, медичні книжки, дотримуються правил особистої гігієни, вимог щодо організації харчування в загальноосвітньому закладі. Інвентар і посуд промарковані.
 У школі на сьогоднішній день 1391 учень.
Безкоштовно харчувалось:
      • 1-4 класи - 638 учнів - забезпечені безкоштовними сніданками (вартість 16 грн.).
      • 6- малозабезпечених, 8- переселенців, 12 учнів – звільнені на 100 %, 20 учнів ГПД – звільнені на 50%.
       Обідами забезпечено 200-220 учнів (вартість 18 грн.) – за батьківські кошти. Через буфет щоденно реалізовувалась випічка власного виробництва:
      • 80-100 шт .- човники;
      • 100 шт. – здоби;
      • 100-200 шт. – бутербродної булочки;
      • 60-80 шт.-  рогаликів та булочки з корицею.
        Діти мали можливість купити сік, чай.
    Спостерігається тенденція щодо збільшення кількості дітей, охоплених усіма видами харчування. Безкоштовно харчуються учні 1-4 класів, діти-сироти та  діти, позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей, діти, батьки яких є учасниками ООС, діти з сімей, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення ООС, діти з особливими потребами (інклюзія).
     У Законі України «Про загальну середню освіту» важливе місце відводиться культурно-виховній і просвітницькій роботі у закладах освіти. Шкільна бібліотека є важливим засобом і формою втілення в життя цієї вимоги. Саме вона сприяє формуванню культури читання, саморозвитку особистості дитини, підвищенню інформаційної, освітньої, пізнавальної, інтелектуальної діяльності учнів.
 Робота шкільної бібліотеки ґрунтується на таких нормативно-правових документах:
      •  Конституція України;
      •  Закон України «Про бібліотеку і бібліотечну справу»;
      •  Закон України «Про мови в Україні»;
      •  Закон України «Про загальну середню освіту»;
      •  Положенні «Про шкільну бібліотеку».
         Основні завдання шкільної бібліотеки:
- сприяти реалізації державної політики в галузі освіти;
- виховувати у школярів інформаційну культуру, культуру читання, формувати вміння користуватися бібліотекою, її послугами, довідковим апаратом;
- сприяти самоосвіті учнів та педагогів за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи.
         Найважливішим завданням шкільної бібліотеки є якісне і своєчасне забезпечення підручниками всіх учнів школи. Задачі, які стоять перед бібліотекою для виконання цього завдання: облік, обробка, розміщення підручників, зберігання фонду, робота з каталогом.
     Фонд художньої літератури бібліотеки становить 7 826 примірників, фонд підручників – 18 875 примірників.
        За 2024-2021н.р. було позичено 290 примірників підручників, яких не вистачало учням нашої школи.
        Проведено книжкові виставки:
- «Прапор – державний символ України»;
- «Новинки літератури»;
- Виставка творів Олександра Довженка;
- «Збережімо ліс!»;
- «Учитель – звучить гордо»;
- «Козацькому роду нема переводу»;
- «Гордість нашого краю»;
- «Такого ще земля не знала» (Пам`яті жертв Голодомору 1932-1933 років);
- Виставка до «Дня української писемності та мови»;
- Виставка до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом;
- «Права людини».
       Бібліотечні уроки:
- «Мандрівка книжковим містом» - 1 клас;
- «Кращий читач» - 2, 3 клас.
  Бібліотекою проводилася робота по поновленню фондів шкільної бібліотеки, покращення комплектування шкільної бібліотеки методичною, науково-популярною, довідковою, енциклопедичною, художньою літературою, періодичними виданнями.
     За допомогою різних форм роботи, які пропонуються бібліотекарями,  учні збагачують свій багаж знань про державні символи України, про свій рідний край і його історію; вчаться бережливіше та охайніше ставитися до книг. Дана робота дає змогу вкотре додати дітям часточки загальнолюдських цінностей, гуманізму, милосердя, духовності і, звичайно ж, – любові до книг.
    Як і в попередні роки, значна увага приділялась роботі по запобіганню та ліквідації читацької заборгованості. В роботі використовувались традиційні форми та методи, в т. ч.:
      • проведення бесід з правил користування бібліотекою та відповідальності за збереження літератури;
      • нагадування користувачам про заборгованість по телефону;
      • переказування через друзів, знайомих про відповідальність.
    Бібліотека систематично веде роботу з оформлення картотек, тематичних папок, документації, пов’язаної з інвентаризацією, списанням застарілої літератури, оформленням періодичних видань, одержанням підручників, видачі та збиранням їх в кінці навчального року.
        Що ж ще треба зробити? Які плани на 2025/2026 навчальний рік?
1.   Закінчити проведення бездротового інтернету.
2.   Поміняти систему опаленння в підвальному приміщенні.
3.   Поміняти леноліум у двох класах.
4.   Осучаснити коридори початкової школи. Комфорт і зручність на першому плані.
5.   Ландшафтний дизайн дворика для початкової школи.
6.   Інтерактивна підлога в ресурсну кімнату для дітей з особливими освітніми потребами.
7.   Здійснити заміну меблів у 1-х класах.
8.   Закупити комп’ютерне обладнання для перших класів.
9.   Підключитись до електронного журналу.
       Завдань на 2025/2026 навчальний рік достатньо.
    Звіт директора школи – це потужна робота всього колективу: педагогічного, учнівського, батьківського, техперсоналу.
       Хочу подякувати міській владі, яка допомагає школі в цей важкий час.
    Хочу подякувати депутату обласної ради пану Смалю Юрію Валентиновичу за те, що з яким би питанням до нього не звернулась, він завжди допоможе.
       Низький уклін вам батьківська громадо за розуміння, за добрих, хороших дітей.
       Техперсоналу за чистоту і порядок по школі.
       І вам колеги за підтримку, за те, що щоб я не запропонувала ви мене розумієте і йдете поряд.
 
Слава Україні!!!
 
 
Назад до вмісту | Назад до головного меню