Звіт директора школи - Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24

Перейти до вмісту

Головне меню:

Для учнів та батьків > Інформація про діяльність школи
Звіт директора школи за 2020-2021 н.р.
        У 2020-2021 навчальному році педагогічний колектив, допоміжний персонал, учнівський колектив школи спрямовував свою діяльність на виконання річного плану роботи школи, на оптимальну організацію освітнього  процесу, поповнення і зміцнення методичної і матеріальної бази школи.
         Метою освітнього процесу є переорієнтація  процесу навчання та виховання на розвиток особистості учня, формування його основних компетентностей шляхом ефективності праці кожного вчителя.
        У 2020-2021 навчальному році в школі навчалось 1392 учні, 47 класів. Всі учні завершили навчальний рік, отримали відповідні оцінки. Учні 1-10 класів переведені до наступних класів, учні 11-го (53 учні) класу закінчують школу. 3 учні отримують золоті медалі за відмінні успіхи в навчанні:
- Дупляк Денис Сергійович,
- Паламарчук Ольга Степанівна,
- Ястремська Діана Валентинівна.
З відзнакою 9-й клас закінчили:
- Дудник Артем Дмитрович,
- Когут Ярослав Іванович,
- Марчук Владислава Анатоліївна,
- Петришена Анастасія Костянтинівна,
- Побута Владислав Валерійович.
         57 учнів 3-8, 10 класів отримали Похвальний лист за відмінні успіхи у навчанні. Випускники 4-х та 9-х, 11-х класів звільнені від ДПА. Школа закінчила 2020-2021 навчальний рік з такими підсумками.

Рівень навчальних досягнень учнів у 2020-2021 н. р. 
школа І ступеня
Клас
  К-ть учнів
  Високий рівень Достатній рівень
  Середній рівень  Початковий рівень
Рівень успішності,
%
К-ть%К-ть%К-ть%К-ть%
13-А30723217027--100
23-Б3041316541033--100
 3 
3-В
33392370721--100
43-Г291418611035--100
53-Д3451519561029--100
6 
3-Є
244177291354--100
74-А34618267626--100
84-Б3671918501131--100
94-В3341218551133--100
104-Г323913411650--100
114-Д301312401757--100
3-4 кл.34545131915610931--100
    
      Всього 345 учнів, 1-2 класи – балами не оцінюються.
      69% на високому і достатньому рівні, початкового рівня немає.
 
Рівень навчальних досягнень учнів у 2020-2021 н.р.
школа ІІ ступеня
Клас
  К-ть учнів
  Високий рівень Достатній рівень
  Середній рівень  Початковий рівень
К-ть%К-ть%К-ть%К-ть%
15-А31261239154926
25-Б27--10371245518
 3 
5-В
34418205992013
45-Г293101242134513
55-Д31413929165226
6 
6-А
2927310238013
76-Б34618267626--
86-В3361813391443--
96-Г34--19561544--
107-А3041310341240413
117-Б24--31210421146
127-В2727415207414
137-Г303105171963310
148-А291310351448414
158-Б27--1140830830
168-В282711391243311
178-Г27--6221348830
189-А34268242059411
199-Б30137241963310
209-В2831111391036414
5-9 кл.59139719433292496611
    
      Всього учнів 591, 49% високий рівень, 11% на початковому рівні. Є над чим працювати в новому навчальному році.

Рівень навчальних досягнень учнів у 2020-2021 н. р.
школа ІІІ ступеня
Клас
  К-ть учнів
  Високий рівень Достатній рівень
  Середній рівень  Початковий рівень
К-ть%К-ть%К-ть%К-ть%
110-А26287271765--
210-Б2713830166027
 3 
11-А
3582415421234--
10-11 кл.8811133034455122
    
      Всього 88 учнів. Високий, достатній рівень – 57%, початковий – 2%.
У II турі вибороли 20 призових місць з 9 предметів, що на 8 більше порівняно з минулим роком.

Досягнення учнів у олімпіадах у 2020-2021 н. р.
  
 Місце
ПІП учня 
Клас 
ПІП вчителя 
ПредметМіська олімпіадаОбласна олімпіада
1 
Українська мова 3
Глушко Євгенія9-БКриворучко М.В.
3
Смолінський Іван
8-А
Навроцька М.Ю.
Вовковинська М.Б.
2
Історія
3
Петрунін Антон
10-БПанченко Н.О.
2
Черній Назар9-БГораль Н.В.
3
Дудник Артем9-ВГораль Н.В.
3
Петришена Анастасія9-АГораль Н.В.
Географія2
Паламарчук Ольга11-АВільбіцька В.П.
2
Греськова Діана8-АЯнишина С.І.
4 
 
 
 
Хімія 
 
 
3
Назаров Анатолій9-ВМарчук Н.І.
2
Віннічук Роман7-БМарчук Н.І.
2
Марчук Владислава9-ВМарчук Н.І.
 5  Фізика3
Дудник Артем9-ВВознюк О.І.
1
Цимбал Анастасія7-ВСвідерська О.І.
2
Греськова Діана8-А
Вознюк О.І.
 6 Англійська мова
 
1
Магдін Катерина10-АПолещук І.В.
3Пастух Єлизавета8-АБабич Л.В.
3Берлінська Евеліна11-АЛобода Л.А.
7Біологія2
Мостова Єва10-АВіхляєва Т.В.
8
Інформаційні технології
3
Ястремська Діана
11-А
Денисюк О.С.
3
Денисюк Софія
9-А
Денисюк О.С.
9Безпека життєдіяльності1
Волохович Віталій4-АБурова Н.В.
    
      Учні нашої школи брали участь у написанні та захисті робіт МАН, І місце (І, ІІ тур), ІІ місце (ІІІ тур) Петрунін А. (10-А клас) – вчитель Панченко Н.О. – секція «Мовознавство» з історії. Активність учнів та  вчителів, в порівнянні з минулим роком знизилась, тому потрібно більше уваги приділяти  роботі з обдарованими дітьми і  активніше включатись до наукової роботи. Вчителі співпрацюють з громадськими організаціями, зокрема «Розумне довкілля».
Учні школи брали участь в різних конкурсах:
Назва конкурсу Хто брав участь 
МісцеПІП вчителя
ПІП учня
Конкурс знавців української мови ім.П.Яцика
Левчук Вікторія
4-А
2Бурова Н.В.
Свідерська Анна3-А1Цовма О.Я.
Цимбал Анастасія7-В3Навроцька М.Ю.
Соколова Радослава10-А2Ханчук І.Д.
Конкурс малюнків «Золота осінь» та поробки
30 учнів
2-7 класи
Станецька В.В.
Захарчук Ж.Л.
Конкурс творчих робіт з української мови ім.Т.Шевченка
 
Буйняк Олександра5-А2Янкович О.В.
Гурська Анастасія7-Б1 (2 тур)
1 (3 тур)

Янкович О.В.
Петрук Тамара
8-Г
2
Бойко О.Я.
Янкович О.В.
Конкурс «Люди з обмеженими можливостями - супергерої»
10 учнів5-7 класи
Станецька В.В.
Кульова стрільба
10 учнів
9-11
Бакалець О.В.
Міні-футбол (дівчата)
10 учнів8 класи
Вчителі фізкультури
Змагання з волейболу
15 учнів5-6 класи
Вчителі фізкультури
Конкурс «Будиночок для сироти»

1-4 класи
Класні керівники
Футбол14 учнів8-10 класи7 місцеВчителі фізкультури
Конкурс «Я гордий тим, що українець»
20 учнів
5-11
Вчителі української мови
Конкурс «Грінвіч» - англійська мова 
81 учнів
64 учнів
5-11 класи
2-4 класи

Серветник Ю.О.
Коротніцька Н.І.
Першість з баскетболу36 учнів9-11,
7-8 класи


Вчителі фізкультури
Виставка робіт «СНІД – загроза» 
100 учнів6-7 класи
Станецька В.В.
Конкурс малюнків Екологічна катастрофа та її наслідки
110 учнів5-6 класи
Михайлова Л.В.
Конкурс малюнків Ліс очима дітей
3 учні
7 класи
Станецька В.В.
    
     В школі створені умови щодо запровадження інноваційних педагогічних технологій. Вже 5-й рік діє науково-педагогічний проект «Інтелект України». Це 5-А клас – Вільбіцька В.П., 4-А клас - Бурова Н.В., 3-А клас - Цовма О.Я., 2-А – Федчишена І.М., 1-А клас – Толстова Л.В. Учні показують гарні, змістовні знання.
    В закладі продовжується реалізація інклюзивного навчання, для дітей з особливими освітніми потребами.
     Педагогічний колектив, учні школи мають великий потенціал для участі в олімпіадах і МАН з перспективою отримання призових місць з усіх предметів.
      Результати атестації вчителів показали, що методична робота в школі виконала свою стимулюючу функцію.
      9 вчителів підвищили кваліфікаційну категорію, 1 вчитель отримав звання «Старший вчитель», 3 вчителя отримали звання “Вчитель-методист”. Таким чином, якісний склад педагогічного колективу значно змінився в позитивний бік.  
         У вчителів школи є публікації на сторінках фахових видань:
- Ханчук І.Д., Янкович О.В. – розробка уроку «Людина і людяність на межі життя і смерті» (Ч. Мартіна «Гора між нами» та М. Кідрука «Де немає Бога»). Педагогічний вісник поділля / науково-методичний журнал – 2020 р., №2.
- Ханчук І.Д., Янкович О.В. – «Майстерка і три тигри» («текст», «творчість», «технологія»). Педагогічний вісник поділля / науково-методичний журнал – 2020 р., №2.
- Пододіменко І.І. – «Технологія цифрового сторітелінгу на уроках англійської мови: методичні засади контролю та оцінювання» (дослідження).
- Друк у фаховому журналі «Початкова школа» (№10, 2020 р.) «Про уроки на свіжому повітрі».
- Бендій Н.В. випустила збірник завдань на основі маніпулятивних ігор з математики екологічного спрямування «Математику вивчаємо – про довкілля дбаємо» та провела майстер-клас щодо його використання в навчальній діяльності вчителів початкових класів на засіданні МО.
- Вільбіцька В.П. – електронний навчальний посібник для учнів 6-7 класів «Оболонки Землі», який поданий на ярмарок педагогічних ідей «Хмельниччина на шляху до реформування».
- Щерба І.П. – відзняла серію відеоробіт та розмістила на власному каналі в YouTube (День вчителя, День Українського козацтва, День музики, День фізкультури та спорту, День Святого Миколая).
       Вчителі нашої школи беруть участь в методичній роботі міста  та області:
1) Янкович О.В.- член експертної ради ХОІППО, керівник методичного об’єднання вчителів зарубіжної літератури, член журі Всеукраїнської олімпіади з української мови.
2) Ханчук І.Д.- голова журі Всеукраїнської олімпіади з української мови та конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика.
3) Бойко О.Я. - член журі Олімпіади з української мови та літератури.
4) Клименко Л.Д., Федорова Н.Д.- Всеукраїнської олімпіади з української мови.
5) Станецька В.В. – керівник міського об’єднання вчителів образотворчого мистецтва.
       У зв’язку з карантином, вчителі працювали над підвищенням фахової майстерності в онлайн режимі. Брали участьу вебінарах, конференціях:
Бойко О.Я. – «Онлайн сервіси для вчителів», «Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу».
Гораль Н.В., Криворучко М.В., Станецька В.В. – «Використання онлайн інструментів на уроках» (проєкт «Вивчай та розрізняй інфомедійна грамотність»).
Федорова Н.Д. – «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного вміння».
Янкович О.В. – «Фасилітація в STEM – освіті – потужний інструмент розвитку креативної особистості».
Ханчук І.Д. – «Розвиток творчого мислення особистості на уроках української мови та літератури за допомогою елементів STEM».
       Вчителі математики:
-   конференція «Ефективна організація якісного освітнього процесу з використанням іноваційних електронних освітніх ресурсів»;
-   «Виховання та розвиток успішної особистості»;
-   вебінар «Лайфхаки для формування ключових умінь педагога ХХІ ст.»;
-   онлайн-курс «Змішане навчання модель «Перевернутий клас», або «Як створити власний курс для дітей».
       Вчителі англійської мови:
-   онлайн-курс «Про дистанційний і змішаний формати навчання» (Пододіменко І.І., Полещуцк І.В., Лобода Л.А., Рига Т.М.);
-   «Ключові уміння 21 століття» (Ровінець О.Г., Коротніцька Н.І., Широка Н.В., Сінькова О.П., Березна Л.В.);
-   конференція «Оцінювання досягнень здобувачів ЗСО: сучасні виклики та перспективи»
 Вчителі музики:
-   вебінар «Засоби організації дистанційного навчання», «Інструменти дистанційного навчання» (платформа Всеосвіта).
       Вчителі початкової школи:
-   вебінар «Оцін6ювання третьокласників в умовах НУШ» (вчителі 3-х класів);
-   «Бери і роби» (Березна Л.В., Дзюбій І.О.);
-   «Читання на канікулах. Як заохотити дітей». «Розвиток увагина різних вікових етапах» (Федчишена І.М.);
-   «Лайфхаки для формування ключових умінь педагога ХХІ ст.» (вчителі 4-х класів);
-   «Прийоми роботи над розширенням уваги у дітей з ООП» (вчителі інклюзивних класів).
       Методичну роботу у І семестрі можна визначити задовільною. Проведені всі педради, наради при директорові, семінари-практикуми.
       Виконані плани методичних об'єднань та творчих, динамічних груп. Не в повну силу працювала школа молодого вчителя, наслідок - вчителі-початківці допустили багато помилок в заповненні документації та в проведенні уроків. Кожен вчитель створив та щорічно доповнює портфоліо, де показав свої досягнення. Вчителі брали участь в методичній роботі школи і Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради. Кожна кафедра працює над своїм проєктом.
       Заступниками директора Федоровою І.Д., Василишиною Н.В. були відвідані всі заходи, які проводили методоб'єднання та творчі групи в режимі онлайн.
       Із 5-ти пріорітетних напрямків виховної роботив школі вже чотири останніх роки на першому місці стоїть національно-патріотичне виховання.
       Головним завданням національно-патріотичного виховання учнів є формування високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України.
      В часи воєнної загрози патріотичне виховання є домінуючим і зорієнтоване воно на формування і становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, а також розвиває бажання здобувати військові професії, проходити службу у Збройних Силах України.
        У нашому закладі станом на сьогоднішній день є:
- 12 учнів, переселенців з тимчасово окупованої території;
- 78 дітей, батьки яких є учасниками Операції Об’єднаних Сил
- (Слава богу) 0 учнів, чиї батьки загинули на війні.
      Працівники, учні та батьки нашого закладу беруть активну участь у наданні матеріальної допомоги воїнам ООС. Ми тісно співпрацюємо з обласним благодійним фондом «Добриня», громадськими організаціями «Два крила», «Дія», «Тепло рідних сердець».
        З 1 вересня 2020-2021 навчального року року здійснили гуманітарну допомогу бійцям ООС.
        Збирали продуктові набори, одяг, та взуття для дітей переселенців зі Сходу та АР Крим.
       Слід відмітити що із 47 класів немає жодного, який би не долучився до збору гуманітарної допомоги. Діти з великим задоволенням, малюють листівки, виготовляють сувеніри, обереги.
       Вчителі школи надали допомогу бійцям добровольчої армії.
    Кожна повноцінна держава, яка прагне мати історичну перспективу зберегти свою самобутність у цьому глобалізованому світі, зобов’язана цілеспрямовано й системно плекати у своїх громадян патріотичні почуття, національну гідність і гордість.
   Наша школа у 2020-2021 навчальному році плідно спіпрацювали з Хмельницьким товариством «Просвіта». Учні задоволені від тих заходів, які вони відвідували.
     Цілісна безперервна система освіти, безсумнівно повинна складатися з двох рівнозначних складових - основної та позакласної освіти. Сучасна позакласна робота є саме тим освітньо-виховним простором, де діти мають змогу постійно реалізовувати набуті під час занять за інтересами знання, адже гуртки та секції доповнюють освіту та створюють позитивне виховне середовище для учня. Вони виступають гнучкими виховними інфраструктурами, спроможними здійснювати виховання громадянина незалежної України творчої особистості, здатної вдосконалювати себе та свою країну
       Згідно розкладу проводилась робота гуртків і секцій.
           Загальна кількість гуртків і секцій – 10.
       Найбільш результативним і масовими були:
1. Зразково-художній колектив України ансамбль танцю «Веснянка» (Мандзій В.М.).
2. Арт-студія (Щерба І.П.)
3. Гурток «Чарівний пензлик» (Станецька В.В.).
   Приділялась увага залученню учнів до корисної позаурочної діяльності. На належному рівні проводиться робота більшості класних керівників.
    У школі активно функціонує Зразковий художній колектив України ансамбль танцю «Веснянка». Репертуар ансамблю налічує більш як 30 постановок різних областей і регіонів України. В процесі роботи учні навчаються також історії хореографії та історії українського танцю, основам музичної грамоти. Під час гастрольних поїздок знайомляться з історією та культурою інших регіонів України та інших країн.
Ансамбль танцю «Веснянка» (керівник Мандзій Валентина Миколаївна) є ініціатором заснування та організатором у м. Хмельницькому відкритого фестивалю-конкурсу народної хореографії імені Володимира Глушенкова, який вже проводиться у нашому місці.
    В основі програми Арт-студії естетичного розвитку особистості «Ірида» (керівник Щерба Ірина Петрівна) - театральне мистецтво, яке є синтетичним і охоплює в собі усі види мистецтв: художнє слово, майстерність актора, декламація, музика, хореографія, вокал тощо. Цінується у наших вихованців «українське слово, наша поезія, наша пісня».
   За невеликий час роботи студії вихованці стали лауреатами численних міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсів:
     Гурток «Чарівний пензлик» (керівник Станецька Вікторія Василівна) з образотворчого мистецтва  пропонуються теми, які знайомлять  дітей із українським національно-декоративним  мистецтвом, народними промислами,  з творами українських митців.  Роботи вихованців гуртка беруть участь в обласній виставці конкурсу – огляду художньої самодіяльності, участь у шкільних виставках «ЗОЛОТА ОСІНЬ», «Ні - палінню», «Ми – за здоровий спосіб життя», «Права дитини – очима дітей»  «Техніка безпеки очима дітей», «Моє родинне дерево професій»ТОЩО. У нелегкі для країни дні виготовляли велику кількість сувенірів та малюнків для учасників ООС. За свої роботи нагороджувались подарунками від міського голови.
     Сьогодні в школярів необхідно виховувати глибокі почуття патріотизму та національної гідності, якостей захисника Батьківщини, високий рівень загальної культури. Виконанню цих завдань сприяло тому, що при школі діє гурток Гурток «Військово-спортивне єдиноборство і військово-спортивне виховання» (керівник Бакалець Олександр Валерійович).
       Цей гурток дає поглибленні знання учнів з військово-історичного розвитку України.
     Учні нашої школи активно співпрацюють із Державною прикордоною академією ім. Б. Хмельницького. Викладачі та курсанти проводять лекції для учнів нашої школи. На базі академії проводились навчально-польові заняття.
       Також на базі нашої школи працює Хмельницька обласна федерація бойових мистецтв та оздоровчих систем. Викладаються два японських види мистецтва такі як карате-джитсу та джиу-джитсу, яким більше 1000 років. Окрім тренувань проводяться змагання, семінари за участю вітчизняних, а також майстрів світового рівня.
       Багато уваги школа приділяє соціальному захисту, збереженню та зміцненню здоров’я учнів.
     У відповідності до річного плану проводилась індивідуальна робота з дітьми, які потребують посиленої педагогічної уваги: дітьми-сиротами, інвалідами, учнями з багатодітних і малозабезпечених сімей, учнями з неблагополучних сімей і сімей, де виховує дитину один з батьків, учнями, які залишилися під опікою бабусь і дідусів.
   В школі протягом 2020-2021 навчального року систематично проводилась робота з правового виховання.
      Питання підвищення рівня правових знань учнів розглядалось на педраді, нарадах при директорові.
      Працювала Рада з питань правового виховання.
      Школа тісно співпрацює з службою у справах дітей і відділом Національної поліції.
      З учнями, які схильні до правопорушень, проводилась постійна профілактична робота.
   Педагогічним колективом школи проводилась профілактична робота по запобіганню нещасним випадкам.
       Видано накази, розглядалось це питання на класних годинах, на нарадах при директорові.
     Проводились інструктажі з  безпеки життєдіяльності перед початком кожного позаурочного заходу, екскурсії. 
      Але не дивлячись на  проведену  роботу, випадки травматизму мали місце. У ІІ семестрі 2020-2021 навчального року зареєстровано  0 травм, які сталася під час  освітнього процесу,  59 травм - побутових. З них: побутових - 16, вуличних - 31, спортивних 6, мікротравма шкільна – 4, покус – 1, захв. – 1, ДТП – 0.
      За 2020-2021 навчальний рік зареєстровано 0 травм шкільних і 140 побутових. З них: побутових – 41, вуличних –68, спортивних – 22, мікротравм шкільних – 6, покус – 2, захв. – 1, ДТП-0.
 
    Оновлено роботу учнівського самоврядування. Учні усієї школи поділені на три об’єднання, які працювали згідно Положень:
- 1-4 класи дитяче об’єднання «Веселка». Діти крокували за стежинами, виконували поставлені завдання. Звітували на урочистих лінійках: «Українському роду – нема переводу», «Маріуполь, ми з вами!», «З Днем народження, рідне місто», «Один день в бібліотеці».
- 5-8 класи-дитячо-юнацьке об’єднання «Паллада». Учні працювали за складеним планом, виконували завдання, звітуючи на урочистих лінійках: «Осінній барво грай», «Великодний кошик для бабусь».
- об’єднання учнів 9-11 класів «Мерія школи». Мер та його заступник успішно співпрацювали з членами адміністрації та педагогічним, учнівським колективами закладу по реалізації поставлених цілей.
     Приділялась увага удосконаленню роботи учнівського самоврядування в педагогічному колективі. Успішно проведено захід «Костюмоване дійство Blackday», приурочений до Дня учнівського самоврядування.
     Фінансово-господарська діяльність у 2020-2021 н. р. здійснювалась згідно з річним планом. На території школи розташовані будівля школи, теплиця, спортивний майданчик та стадіон. Загальна площа складає 2 га 147 соток.
      Будівля школи прийнята в експлуатацію 1983 році. Але не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з педагогічним колективом, батьківською громадою, постійно працювали над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться Департаментом освіти Хмельницької міської ради. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.
     На 2020 рік міська влада виділила кошти по 250,00грн. на одного учня в сумі 354000,00грн. Використано 176345,13 грн. або 49,8 %.За ці кошти було придбано:
НазваК-тьСума
Господаські товари (молоток, стамеска)
2825,00 грн.
Конфорки КЕ-012кВт
4
7392,00 грн.
Круг для шліфування
3
510,50 грн.
Самовирізи, долото

1660,20 грн.
Господарські товари (віники, серцевина, молоток)
3427,00 грн.
Стелажі
8
15200,00 грн.
Кружки скло
950
15563,52 грн
Крокси, фартух двобортний
по 8 шт.
4160,00 грн.
Лакофарбова продукція, розчинник

19894,80 грн.
Лакофарбова продукція

12043,00 грн.
Оперативна память
накопичувач
материнська плата

1
2
1
5899,00 грн.
Компютерне й мережеве обладнання

43006,00 грн.
Компютерне й мережеве обладнання

13666,00 грн.
Шафа для одягу
шафа закрита
скляна шафа

1
1
1
46401,00 грн.
Акустичні колонки
21846,00 грн.
Аксесуари для робочого одягу (маски)
20004000,00 грн.
Машина пральна INDESIT

5799,00
Миючі та дезинфікуючі засоби

20961,61
Бензин 
50 л1334,50
Разом
176345,13
    
     Також в школі є спеціальний фонд кошторису доходів і видатків — це кошти, що надходять на конкретну мету та витрачаються на відповідні видатки за рахунок цих надходжень.
      Спеціальний фонд складається з власних надходжень та інших коштів спеціального фонду. До власних надходжень відносять плату за послуги, що надаєшкола, та інші джерела власних надходжень, які здійснюються на підставі відповідних нормативно-правових актів, і використовуються за цільовим призначенням згідно з кошторисом доходів та видатків.
      До цих доходів відносять доходи від господарської діяльності школи одержання яких передбачено відповідними нормативно-правовими актами зокрема орендна, плата за надання освітніх послуг та харчування.
      Куди ж пішли ці гроші:
№ п/пЗміст
Сума (грн.)
1
Електроенергія
4849,90
2
Передплата періодичних видань
934,88
3
Інформаційно-консультаційні послуги на використання
1200,00
4
Плата за видачу ліцензії у сфері повної загальної середньої освіти
681,00
5
Сплата ПДВ
10683,00
6
Вапно, синька
5780,00
7
Плащі водозахисні
600,00
8
Проїзний квиток
130,00
9
Послуги з експлуатації будівельних машин
276,38
10
Протипожежна суміш
650,00
11
Послуги з проведення техогляду
2233,70
12Послуги звязку
947,17
13
Поточний ремонт внутрішнього освітлення
16570,92
14Холодильник SAMSUNG
11499,00
15Протипожежні двері
12000,00
16Заправка картріджа
1185,00
17Земельний податок
5823,00
18Лікарські засоби
1995,33
19Послуги провайдера 
540,00
20Поточний ремонт холодильного обладнання
1200,00
21Надання доступу до мережі інтернет
750,00

Разом
80529,28
       
       Що ще зроблено з вересня 2020 по травень 2021 року включно:
- Завдячуючи міській владі, яка виділила 200000,00 грн., оновлено обладнання кабінетів хімії, фізики, математики.
- В початкову школу в інклюзивних класах закупити дидактичний та роздатковий матеріал.
- Закупили для класів, які навчаються за програмою «Інтелект України» інтерактивні дошки, проектор.
       Всі гроші, які виділяє міська влада, та ті. що ми заробляємо, використовуємо раціонально та доцільно. Вся інформація по кошторису за 2020 рік викладено на сайті школи та на стенді.
    В школі приділяється належна увага забезпеченню організації харчування та  медичного обслуговування учнів.
   У навчальному закладі шкільна їдальня забезпечена необхідним мінімумом холодильного та технологічного обладнання, інвентарем, столовим та кухонним посудом, миючими та дезінфікуючими засобами. Штат працівників кухні укомплектований кадрами, закуплений спец-одяг для них. Укладені договори з постачальниками на закупівлю продуктів харчування, які завозяться до школи із супровідними документами, що підтверджують їх походження та якість. Ми стараємося привести шкільну їдальню до норм ХАССП. Всі столи, мийки з нержавійки, замінений весь посуд (тарілки, ложки, виделки, каструлі). Відновили душову кімнату для працівників їдальні.
       Ми співпрацюємо з такими постачальниками:
      • ТОВ «Хмельницькхліб» м. Хмельницький, вул. Тернопільська 8. Хліб, батон, крендель з маком, булочка «Малютка».
      • ТОВ «Деражнянський молочний завод» м. Деражня, вул. Бориса Олійника 7. Масло, молоко, сир твердий, сир кисломолочний, сметана, йогурт.
      • ФОП Крупельницька Ніна Володимирівна м. Хмельницький, вул. Зарічанська 32/1, кв.158. Сіль, мак, куркума, паприка, кондитерський, маргарин, насіння гарбуза та соняшника, чай.
      • ФОП Крупельницька Наталія Ігорівна, м. Хмельницький, вул. Гарнізонна 4, кв 9. Сухофрукти, паста томатна, повидло, горох, кукурудза консервована, капуста квашена, огірки квашені.
      • ДП ПрАТ «Оболонь» «Красилівське» м. Красилів, вул Будівельна 3. Вода мінеральна негазована.
      • ПП «Балтіка» м. Хмельницький, вул. Маршала Красовського 6. Риба морожена (Хек тушка).
      • ФОП Войтович Юрій Васильович. м. Хмельницький, вул Хотовицького 9, кв.57. Борошно, крупи в асортименті.
      • ФОП Станецький Вадим Олександрович. м. Хмельницький вул. Камянецька, 109, кв4. Макаронні вироби, дріжджі, сухарі, какао, мармелад, вафлі.
      • ТзОВ «Деражня-Агро» м. Хмельницький, вул Пересипкіна 22. Свинина, печінка свиняча, філе куряче охолоджене.
      • ФОП Бондарчук Олександр Володимирович. м. Хмельницький, вул. Прибузька 44, кв 95. Фруктові та овочеві соки
      • ФОП Станецький Вадим Олександрович, вул Камянецька 109, кв 4. Макаронні вироби, какао, мармелад, вафлі, дріжжі, сухарі.
      • ФОП Наум Любов Андріївна. Львівська обл. Камянка-Бузький р-н, с. Новий став, вул.Грабовського, 74. Овочі, фрукти та горіхи, картопля.
      • ПП «Таврія Плюс» м. Одеса, вул. Мясоїдівська, 14. Яйця курячі, цукор.
    Був затверджений режим і графік харчування дітей. Призначено відповідальною за організацію  харчування учнів  заступника директора з НВР в початковій школі Василишину Н.В. Розроблено і погоджено з санітарною службою перспективне меню. У школі впроваджена система контролю за якістю страв.
    Видача готових страв здійснюється через півгодини після приготування та бракеражу готової продукції. Дотримується температурний режим зберігання, обробки продуктової сировини і видачі готових гарячих страв. Продукти зберігаються в спеціально обладнаній коморі, де забезпечено дотримання санітарних норм і правил, у тому числі і умови товарного сусідства. Обробка сирих і готових продуктів проводиться на різних столах з відповідним маркуванням. Всі працівники харчоблоку мають спецодяг, медичні книжки, дотримуються правил особистої гігієни, вимог щодо організації харчування в загальноосвітньому закладі. Інвентар і посуд промарковані.
 У школі на сьогоднішній день 1391 учень.
Безкоштовно харчувалось:
      • 1-4 класи - 638 учнів - забезпечені безкоштовними сніданками (вартість 16 грн.).
      • 6- малозабезпечених, 8- переселенців, 12 учнів – звільнені на 100 %, 20 учнів ГПД – звільнені на 50%.
       Обідами забезпечено 200-220 учнів (вартість 18 грн.) – за батьківські кошти. Через буфет щоденно реалізовувалась випічка власного виробництва:
      • 80-100 шт .- човники;
      • 100 шт. – здоби;
      • 100-200 шт. – бутербродної булочки;
      • 60-80 шт.-  рогаликів та булочки з корицею.
        Діти мали можливість купити сік, чай.
    Спостерігається тенденція щодо збільшення кількості дітей, охоплених усіма видами харчування. Безкоштовно харчуються учні 1-4 класів, діти-сироти та  діти, позбавлені батьківського піклування, діти з малозабезпечених сімей, діти, батьки яких є учасниками ООС, діти з сімей, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення ООС, діти з особливими потребами (інклюзія).
     У Законі України «Про загальну середню освіту» важливе місце відводиться культурно-виховній і просвітницькій роботі у закладах освіти. Шкільна бібліотека є важливим засобом і формою втілення в життя цієї вимоги. Саме вона сприяє формуванню культури читання, саморозвитку особистості дитини, підвищенню інформаційної, освітньої, пізнавальної, інтелектуальної діяльності учнів.
 Робота шкільної бібліотеки ґрунтується на таких нормативно-правових документах:
      •  Конституція України;
      •  Закон України «Про бібліотеку і бібліотечну справу»;
      •  Закон України «Про мови в Україні»;
      •  Закон України «Про загальну середню освіту»;
      •  Положенні «Про шкільну бібліотеку».
         Основні завдання шкільної бібліотеки:
- сприяти реалізації державної політики в галузі освіти;
- виховувати у школярів інформаційну культуру, культуру читання, формувати вміння користуватися бібліотекою, її послугами, довідковим апаратом;
- сприяти самоосвіті учнів та педагогів за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи.
         Найважливішим завданням шкільної бібліотеки є якісне і своєчасне забезпечення підручниками всіх учнів школи. Задачі, які стоять перед бібліотекою для виконання цього завдання: облік, обробка, розміщення підручників, зберігання фонду, робота з каталогом.
     Фонд художньої літератури бібліотеки становить 7 826 примірників, фонд підручників – 18 875 примірників.
        За 2020-2021н.р. було позичено 290 примірників підручників, яких не вистачало учням нашої школи.
        Проведено книжкові виставки:
- «Прапор – державний символ України»;
- «Новинки літератури»;
- Виставка творів Олександра Довженка;
- «Збережімо ліс!»;
- «Учитель – звучить гордо»;
- «Козацькому роду нема переводу»;
- «Гордість нашого краю»;
- «Такого ще земля не знала» (Пам`яті жертв Голодомору 1932-1933 років);
- Виставка до «Дня української писемності та мови»;
- Виставка до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом;
- «Права людини».
       Бібліотечні уроки:
- «Мандрівка книжковим містом» - 1 клас;
- «Кращий читач» - 2, 3 клас.
  Бібліотекою проводилася робота по поновленню фондів шкільної бібліотеки, покращення комплектування шкільної бібліотеки методичною, науково-популярною, довідковою, енциклопедичною, художньою літературою, періодичними виданнями.
     За допомогою різних форм роботи, які пропонуються бібліотекарями,  учні збагачують свій багаж знань про державні символи України, про свій рідний край і його історію; вчаться бережливіше та охайніше ставитися до книг. Дана робота дає змогу вкотре додати дітям часточки загальнолюдських цінностей, гуманізму, милосердя, духовності і, звичайно ж, – любові до книг.
    Як і в попередні роки, значна увага приділялась роботі по запобіганню та ліквідації читацької заборгованості. В роботі використовувались традиційні форми та методи, в т. ч.:
      • проведення бесід з правил користування бібліотекою та відповідальності за збереження літератури;
      • нагадування користувачам про заборгованість по телефону;
      • переказування через друзів, знайомих про відповідальність.
    Бібліотека систематично веде роботу з оформлення картотек, тематичних папок, документації, пов’язаної з інвентаризацією, списанням застарілої літератури, оформленням періодичних видань, одержанням підручників, видачі та збиранням їх в кінці навчального року.
        Що ж ще треба зробити? Які плани на 2021/2022 навчальний рік?
1.   Закінчити проведення бездротового інтернету.
2.   Поміняти систему опаленння в підвальному приміщенні.
3.   Поміняти леноліум у двох класах.
4.   Осучаснити коридори початкової школи. Комфорт і зручність на першому плані.
5.   Ландшафтний дизайн дворика для початкової школи.
6.   Інтерактивна підлога в ресурсну кімнату для дітей з особливими освітніми потребами.
7.   Здійснити заміну меблів у 1-х класах.
8.   Закупити комп’ютерне обладнання для перших класів.
9.   Підключитись до електронного журналу.
       Завдань на 2020/2021 навчальний рік достатньо.
    Звіт директора школи – це потужна робота всього колективу: педагогічного, учнівського, батьківського, техперсоналу.
       Хочу подякувати міській владі, яка допомагає школі в цей важкий час.
    Хочу подякувати депутату обласної ради пану Смалю Юрію Валентиновичу за те, що з яким би питанням до нього не звернулась, він завжди допоможе.
       Низький уклін вам батьківська громадо за розуміння, за добрих, хороших дітей.
       Техперсоналу за чистоту і порядок по школі.
       І вам колеги за підтримку, за те, що щоб я не запропонувала ви мене розумієте і йдете поряд.
 
Слава Україні!!!
 
Назад до вмісту | Назад до головного меню