Головне меню:
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Діагностичний етап | ||||
1. | Створення бази інструментарію для діагностування рівня тривожності в учнівських колективах | Протягом року | Шкільний психолог, соціальний педагог | |
2. | Діагностування рівня тривожності | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Класні керівники, шкільний психолог, соціальний педагог |
3. | Досліження соціометрії класних колективів учнів | Учні 5, 10-х класів | Жовтень, грудень | Шкільний психолог, соціальний педагог |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1. | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор школи, шкільний психолог |
2. | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» | Методична кухня класних керівників | Жовтень | Заступник директора з ВР |
3. | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогічний колектив | Жовтень | Шкільний психолог |
4. | Розробка практичних рекомендацій щодо попередження булінгу та кібербулінгу для вчителів і батьків | Педагогічний колектив, батьки учнів | Упродовж року | Соціальний педагог |
5. | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Квітень | Заступник директора з ВР |
6. | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Шкільний психолог |
7. | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР, соціальний педагог |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1. | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | Учні 1-4 класів | Упродовж року | Класні керівники 1-4 класів |
2. | Створення безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії під час годин спілкування, занять з елементами тренінгу | Учні 1-11 класів | Упродовж року | Класні керівники, соціальний педагог |
3. | Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | Учні 5–11 класів | Упродовж року | Класні керівники |
4. | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | Учні 9-11 класів | Січень | Педагог-організатор |
5. | Опрацювання теми особистої гідності на уроках історії та української літератури | Учні 1-11 класів | Упродовж року | Класоводи, учителі літератури, історії |
6. | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» | Учні 1-11 класів | 10-14 грудня | Класні керівники, учителі правознавства, шкільний психолог |
7. | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» | Учні 1-11 класів | 17-21 грудня | Класні керівники, учителі-предметники |
8. | Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Сильні духом» | Учні 1-11 класів | 21-25 січня | Заступник директора з ВР |
9. | Проект «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібергбулінг» | Учні 5-8 класів | Лютий- квітень | Педагог-організатор |
10. | Гуртки антибулінгового спрямування | Учні 5–11 класів | Упродовж року | Педагог-організатор |
Психологічний та соціально-педагогічний супровід | ||||
1. | Діагностика соціометрії учнівських колективів | Учні 5, 10 класів | Упродовж року | Шкільний психолог, соціальний педагог |
2. | Спостереження під час освітнього процесу й у позаурочний час | Учні 1-11 класів | Упродовж року | Шкільний психолог, соціальний педагог |
3. | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Учні 1-11 класів | Упродовж року | Шкільний психолог, соціальний педагог |
4. | Профілактично-просвітницька робота з учасниками освітнього процесу | Учні 1-11 класів | Упродовж року | Соціальний педагог |
Робота з батьками | ||||
1. | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | Учні 1-11 класів | Упродовж року | Класні керівники та класоводи |
2. | Розробка пам’ятків батькам щодо подолання негативних психологічних наслідків булінгу та кібербулінгу у співпраці зі своєю дитиною | Учні 1-11 класів | Упродовж року | Шкільний психолог |