КАРАНТИН - Хмельницька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24

Перейти до вмісту

Головне меню:

Для учнів та батьків
Звіт
про роботу працівників
Хмельницької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24
у дистанційному режимі з 01.04.2020 – 16.04.2020 р.
 
            Педагогічні працівники щотижня подають на електронну пошту закладу індивідуальний план роботи, в якому розписана щоденна робота вчителя відповідно до навантаження.
            Активно використовують технологію дистанційного навчання в умовах карантину 80% педагогічних працівників.
            З 1361 учня, які навчаються в освітньому закладі, дистанційним навчанням охоплено 1348 школярів (99 %).
            Вчителі закладу опанували такі платформи:
- Viber;
- Студія онлайн-освіти “EdEra”;
- https://learningapps.org;
- naurok.com.ua;
- https://onlinetestpad.com/ua/tests/geography;
- https://video.novashkola.ua;
- https://edpro.ua/blog/mozabook-present;
- Zoom;
- Microsoft teams;
- Google classroom;
- https://prometheus.org.ua/;
- https://moyashkola.com.ua/;
- https://classroom.google.com/h;
- YouTube.
            Вчителі-предметники та класні керівники спілкуються з батьками у Viber, на платформах та в телефонному режимі.
            Адміністрація школи проводить з педагогічними працівниками всі методичні заходи та наради в онлайн режимі:
- ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу  COVID-19 https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19).
- ознайомлення з основними положеннями нового  Закону України « Про повну загальну середню освіту» та листом МОН «Щодо організації освітнього процесу  в закладах середньої освіти під час карантину (https://www.schoollife.org.ua/lyst-mon-shhodo-organizatsiyi-osvitnogo-protsesu-v-zakladah-serednoyi-osvity-pid-chas-karantynu/)».
- слухання розяснення щодо закінчення навчального року (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScGDOEzBqie0vJ9knUZeEiHWrjVk9lDtWIBc6hgVnA6V1-n4A/closedform).
- проведена педагогічна рада на тему «Про роботу педагогічного колективу щодо використання технологій дистанційного навчання, підготовку до поетапного виходу з карантину та впровадження окремих положень закону України «Про повну загальну середню освіту»»;
- проведення атестації педагогічних працівників;
- проведення консультацій з керівниками методичних обєднань щодо роботи в умовах карантину;
- проведено вебінар на платформі Zoom щодо запису онлайн-уроків для учнів 3, 4, 9-11 класів;
- участь у вебінарі «Моя школа»
- участь у вебінарі  «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину», платформа «На Урок».
- опрацювання методичних рекомендацій ХОІППО щодо організації проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій для учнів 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Хмельницької області  в умовах карантину.
- опрацювання алгоритму дій класних керівників та вчителів-предметників щодо організації дистанційної роботи з учнями на період карантину.
- онлайн-консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання у мережі Viber.
- ознайомлення з сервісами Google, додатками і онлайн-платформами, пошук найефективніших для організації дистанційного навчання.
- опрацювання Листа МОН №1/9-173 від 23.03.2020 р. «Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину».
- реєстрація учнів свого класу для подальшого дистанційного навчання у Google Classroom.
- перегляд прямої трансляції онлайн-конференції т.в.о. міністра освіти і науки Л. Мандзій «Про закінчення навчального року, роботу шкіл в період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році».
- опрацювання сучасної психолого-педагогічної та методичної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні предметів.
- підвищення кваліфікації шляхом навчання за інтенсивним курсом «Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину».
          Адміністрація та вчителі школи брали активну участь в усіх заходах, запропонованих Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради та ХОІППО.
            Виховна робота в умовах карантину не пройшла осторонь учнів ЗОШ №24:
1. 19 березня відеофлешмоб до 90-річчя Ліни Костенко " Вічні істини корифея української літератури Ліни Костенко" за участю волонтерів, вчителів, випускників.
2. Участь у міському флешмобі " Зростай з книгою" 4-10 класи.
3. Біркова Марія 4-б, Янчук Дарина 10-а міський конкурс " Слово нації"
4. Розпочато роботу над Відеопривітанням до Великодня (1-4 класи)
5. Фотофлешмоб " Все буде добре" ( арт-студія естетичного розвитку особистості " Ірида")
6. 2 квітня флеш-моб "Моя улюблена книга" Приурочений міжнародному дню дитячої книги. Діти ділилися враженнями від своєї улюбленої книги. Найактивнішими виявились учні 2-Г класу.
7. 10 квітня шкільний онлайн фото-конкурс "Я проводжу карантин з користю". Всі класи школи взяли участь. Перемогу здобули: 1 місце Богуш Гліб 4-Б клас, 2 місце Омельчак Влада 5-А клас, 3 місце Троян Катерина 4-А клас, 3 місце Шовган - Нємой Антон 4-Б клас.
8. Розпочали роботу над Благодійною акцією "Великодній кошик для бабусі".
         Працівники бібліотеки працювали над оформленням персонального сайту бібліотекаря, створювали презентацію «Свято писанки», підбирали онлайн-матеріали для вчителів щодо дистанційного навчання здобувачів освіти, готували віртуальну виставку до 90-річчя Ліни Костенко, підбирали та систематизували матеріал на тему «Як захистити себе від коронавірусу», працювали над підготовкою квесту «Сторінками творів В. Нестайка», брали участь у відборі та замовленні підручників для 7 класу, брали участь у всіх заходах, які проводив Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради.
          Психолог школи організувала свою діяльність у таких напрямках:
   Просвіта та профілактика.
         Вебінари від освіторії «Корисне на карантині», «Життя і навчання під час карантину. Практичні поради психолога», «Будеш погано вчитися – станеш блогером»…
         «Рекомендації для учасників освітнього процесу щодо заходів безпеки проти коронавірусу».
        Інформування щодо консультування батьків та дітей психологами міста з питань: відчуття тривоги, дитячо-батьківських стосунків, страхів та фобій, організації дозвілля під час карантину, робота з підлітками…
     Інформування щодо можливості цілодобового звернення на «Телефон довіри», психологічного консультування працівниками ХМЦСС для отримання професійної підтримки психологів
          Посилання з просвітницької роботи для педогогів та батьків:
  • «Як запобігти пандемії вигорання вчителів на карантині», «Як підтримати свою дитину на карантині», «Практичні поради для батьків від психологині Світлани Ройз»
  • Поради для батьків «Як посадити дитину до уроків»
  • Вебінар «Як пережити карантин»
  • Комунікація  з батьками та педагогами в соцмережах
  • Інформування про художні фільми, мультфільми, онлайн-музеї для спільного перегляду батьків та дітей, педагогів
  • Консультування.
  • Індивідуальне консультування педагогів та батьків в телефонному режимі згідно запиту
  • Організаційно-методична робота.
         Самоосвіта:
  • Віталій Панок «Рівень професіоналізму працівників психологічної служби потребує суттєвого покращення»
  • Пастух Л.В., методист обласного навчально-методичного центру психологічної служби ХОІППО «Методичні рекомендації з питань організації діяльності психологічної служби системи освіти області на період карантину»
  • «Поради дитячих психологів дорослим у зв’язку з пандемічною ситуацією»
  • Символдрама Онлайн «Головні причини звернення до психотерапевтів і психологів», Я.Л. Обухов-Козаровицький
  • Вебінар «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції»
  • «Як підтримати людину з депресією. Інструкція від психолога»
  • «Як в період загальної паніки вберегтися від стресу»
  • Круглий стіл онлайн «Психологічна підтримка населення України в надзвичайній ситуації пандемії»
  • Підготовка до виступів, складання індивідуального плану самоосвіти, розробка семінарів, занять та матеріалів для їх проведення, опрацювання сучасної методичної літератури з психолого-педагогічної тематики.
            Техперсонал працював за гнучким графіком, затвердженим директором школи.
 
 
Назад до вмісту | Назад до головного меню